slut på träning :(

Just nu sitter jag barnvakt men gör ett snabbis inlägg för att hålla bloggen igång.
Min ena hund Blues är dräktig och kommer föda om cirka 3 veckor.
Igår var den sista gången jag fick hoppträna henne, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om.
Får väll skriva om hur Blues mår och kanske lite om hundarna i största allmänhet, när jag går ut med dom och sådant. Kanske blir jag så ledsen över att inte få träna en hund så jag tränar lite smått lydnad med Dina? Jag vet inte, vi får se vad det blir. Tyvärr får ni ingen bild för att jag sitter på min kusins dator.
Ska iallfall uppdatera aktivt.
Ha en bra kväll, nu ska jag kolla vidare på idol.
// Nikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0